خدمات پرستاری در مشهد

 

ویزیت پزشک عمومی:

 

ویزیت پزشک عمومی:

ویزیت پزشک عمومی هزینه کمتری نسبت به ویزیت پزشک متخصص در منزل دارد.

    تماس با ما

لطفا جهت دریافت نوبت ویزیت پزشک متخصص یا عمومی با شماره …………….. هماهنگ کنید.

مزایای خدمات ویزیت پزشک در منزل چیست؟

با افزایش ترس از بیماری همه گیر، ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی به راحتی و ایمنی محیط خانه عملی ترین راه حل است. پیشرفت در تکنولوژی مدرن به یک موهبت برای این وضعیت تبدیل شده است. خدمات پزشک در منزل یکی از این خدمات است که خدمات پزشکی حرفه ای را در آسایش خانه شما به ارمغان می آورد. این یکی از پیشرفت های مهم در خدمات مراقبت های بهداشتی خانگی است.

مزایای خدمات ویزیت پزشک در منزل
خدمات پزشکی در منزل در حال حاضر نسبتاً متداول است و خدمات پزشک در منزل مزایای زیادی دارد.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا مراجعه به پزشک در منزل نسبت به مراجعه به کلینیک یا بیمارستان ارجحیت دارد.

بیایید به برخی از مزایای خدمات پزشک در منزل نگاه کنیم:

خدمات انعطاف پذیر و مناسب:

انواع مختلفی از خدمات مشاوره پزشک برای خانواده ها وجود دارد. این خدمات برای رفع نیازهای بیمار با توجه لازم که بیماران شایسته آن هستند، بافته می شد.

در ویزیت بیمار در منزل به جزئیات بیماری و شرایط بیمار دقت بیشتری وجود دارد.

بدون انتظار در صف:

در بیمارستان‌ها، ما معمولاً در صف‌های طولانی منتظر می‌مانیم، که ممکن است در مواردی که بیمار ضعیف و آسیب‌پذیر است، همیشه راحت نباشد. و با افزایش موارد کووید، تعیین وقت ملاقات با پزشک در منزل می تواند به شما کمک کند تا در معرض ویروس ها و عفونت ها قرار نگیرید. هنگامی که یک پزشک بیمار را در آسایش خانه معاینه می کند، احساس آرامش بیشتری می کند.

مراقبت شخصی:

ویزیت‌های پزشک در منزل شخصی‌تر از مراقبت‌هایی است که اکثر بیماران در بیمارستان‌ها یا کلینیک‌ها دریافت می‌کنند. پزشکان می توانند شما را بهتر ارزیابی کنند زیرا آنها درک کاملی از محیط اطراف شما دارند. همچنین، آنها کمتر حواسشان پرت می شود، زیرا شما تنها بیمار آنها هستید و بنابراین توجه بی دریغ آنها را دارید.

محدودیت زمانی:

محدودیت های زمانی بر سلامت جسمی و روانی پزشکان و بیماران نیز تأثیر می گذارد. پزشک بیش از حد کار می کند و اغلب احساس می کند نمی تواند به درستی از بیماران خود در مدت زمانی که دارند مراقبت کند. پزشکان ویزیت در منزل می توانند زمان و کمک های شخصی بیشتری به بیماران بدهند. در نتیجه می توان روز را برنامه ریزی کرد و به راحتی آن را در برنامه شلوغ گنجاند.

راحتی:

مراجعه پزشک به خانه راحت‌تر است زیرا باعث صرفه‌جویی در زمان، هزینه و استرس ناشی از سفر به بیمارستان می‌شود. بیماران مبتلا به بیماری های لاعلاج ملاقات های خانگی را خصوصی تر و راحت تر می بینند زیرا آنها را در یک محیط امن نگه می دارد.

مقرون به صرفه:

برای بیمارانی که مشکل حرکتی و مغزی دارند جابه جایی این بیماران با آمبولاس و در طبات ساختمان ها جهت ویزیت بیمار در مطب عموما هزینه بالاتری نسبت به ویزیت در منزل دارد.

ایده آل برای بیماران مسن:

بیماران مسن معمولاً بسیار ضعیف و در برابر عفونت آسیب پذیر هستند. این بر سیستم ایمنی بدن آنها تأثیر می گذارد و آنها را ضعیف تر می کند. آنها ممکن است همیشه در موقعیتی نباشند که به پزشک مراجعه کنند. شما لازم نیست نگران باشید که عزیزان خود را در معرض ناراحتی های ملاقات با پزشک قرار دهید.

ویزیت پزشک در منزل_اعزام پزشک به منزل در مشهد_دکتر زخم مشهد_ارسال پزشک به منزل_ویزیت پزشک متخصص و عمومی در مشهد

رزو تلفنی خدمات پرستاری در مشهدتماس