خدمات پرستاری در مشهد

کلینیک تخصصی درمان زخم در مشهد

دیگر دلیلی برای زندگی با یک زخم مزمن وجود ندارد، در کلینیک تخصصی زخم پلاس، زخم مزمن شما توسط پرسنل دلسوز و برنامه های تخصصی درمانی که منحصرا برای شما طراحی شده است، به طور کامل بهبود می یابد. تمرکز ما بر روی افرادی است که زخم هایشان در مقابل درمان سنتی مقاومت کرده است و یا در اثر مراقبت غیرتخصصی و نامناسب تبدیل به زخم مزمن شده است.

زخم مزمن یا غیرقابل درمان، زخمی است که با گذر چند هفته، نشانه ای از بهبود را نشان ندهد و یا به درمان های معمول پاسخ ندهد، پس این نوع از زخم ها به کمک بیشتری برای التیام نیاز دارند. این نوع زخم اغلب ناشی از آسیب، بیماری خاص و یا تغذیه ضعیف است.

چه زمانی باید به کلینیک درمان زخم مراجعه کنید؟

در صورت مشاهده علائم زیر در زخم خود یا زخم یکی از اعضای خانواده خود، سریعا به مرکز درمان زخم مراجعه کنید:

  • شما دارای زخمی هستید که در طول ۳۰ روز گذشته التیام نیافته است ( این نشانه معمولا توسط افراد مبتلا به دیابت تجربه می شود )
  • دارای درد ناگهانی، قرمزی یا ورم، بوی نامطبوع و تغییر رنگ در ناحیه زخم شده هستید
  • شما یک زخم جراحی دارید که آلوده شده است

مرکز پزشکی زخم پلاس، مراقبت ویژه ای برای این نوع از زخم ها فراهم می کند. مرکز درمان زخم ما شامل یک تیم از پزشکان آموزش دیده، درمانگر زخم، پرستار زخم و تکنسین هایی که مراقبت از زخم شما را فراهم می کنند، است.

از یک مرکز تخصصی درمان زخم چه انتظاراتی باید داشت؟

زمانی که به مرکز زخم ما مراجعه می کنید، با یک تیم تخصصی ملاقات خواهید کرد. قبل از شروع درمان زخم، تیم ما به طور کامل زخم، وضعیت سلامتی و سوابق پزشکی شما را بررسی خواهند کرد. برای اطلاعات و اطمینان بیشتر ممکن است آزمایشاتی جهت میزان جریان خون و اکسیژن بافت و همچنین تعیین اینکه آیا عفونتی در بدنتان وجود دارد یا خیر، انجام شود. بر اساس نتایج آزمایشات و سوابق پزشکی، تیم پزشکی برنامه درمان زخم شما را تعیین خواهند کرد.

برنامه های درمانی

تیم پزشکی ما یک برنامه درمانی بر اساس نیازهای ویژه شما، تعیین خواهد کرد. برنامه شخصی شما شامل درمان هایی خواهد بود که بر علت زخم شما و شرایط دیگری که بر التیام زخم شما تاثیر می گذارد، تمرکز می کند. برنامه درمانی شما ممکن است شامل مراجعه منظم به کلینیک درمان زخم و همچنین مراقبت خانگی از زخم که توسط درمانگر زخم آموزش خواهید دید، باشد. مراقبت خانگی ممکن است شامل تعویض پانسمان زخم و روش های محافظت از خودتان در برابر آسیب های بیشتر باشد.

گاهی اوقات برنامه های درمانی ما شامل اکسیژن تراپی، وکیوم تراپی، اوزون تراپی، لایت تراپی و ماگوت تراپی نیز می باشد.

در نهایت مشارکت شما در طول درمان، حیاتی است. مهم است که شما از تمام توصیه های پزشکی درمانگر زخم و متخصص زخم خود پیروی کنید و پیشرفت درمان زخم خود را تحت نظر داشته باشید و به ویژه جلسات مراجعه به کلینیک زخم را جدی بگیرید. پرسنل ما برای پاسخ به هر سوالی که ممکن است داشته باشید، همه روزه در دسترس هستند

 

دفتر خدمات پرستاری در منزل تندیس تندرستی

به واسطه قرارداد با پزشکان مطرح در استان خراسان رضوی با ارسال پزشکان عمومی و متخصص به منازل جهت ویزیت در منزل از اتلاف وقت و زمان شما عزیزان در صف مطب ها و دردسر نوبت گیری بی نیاز می کند.

شماره تماس جهت هماهنگی با کارشناسان ما :

۰۹۳۳۸۹۲۳۰۰۰ 

ثابت دفتر:

۰۵۱۹۱۰۱۲۰۰۱

0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *