خدمات پرستاری در مشهد

پرستاری در منزل | پرستاری در منزل مشهد

۷ مزیت مراقبت های پرستاری در منزل

پس از بستری شدن در بیمارستان ، اکثر افراد ترجیح می دهند در خانه به درمان خود ادامه دهند.به همین ترتیب ، سالمندان ترجیح می دهند در خانه بمانند تا به یک مرکز درمانی یا نگهداری بروند. مراقبت های بهداشتی خانگی می تواند مزایای گوناگونی برای حمایت از فعالیت های روزمره از جمله کمک به آشپزی ، نظافت و حتی حمام کردن داشته باشد. در اینجا ۷ مزایای دریافت مراقبت در منزل را که ممکن است از آنها بی اطلاع باشید آورده ایم.

  • مراقبت در خانه می تواند سقوط و بستری شدن مجدد در بیمارستان را کاهش دهد.

اگر جراحی داشته اید یا به دلیل بیماری پزشکی در بیمارستان بستری شده اید ، ممکن است نگرانی های ایمنی در خانه داشته باشید ، به ویژه خطر سقوط. حقیقت این است که سقوط با صدمات ناشی از آن در بیمارستانهای علیرغم تلاش برای کاهش آنها بسیار شایع است . مجموعه ای از شواهد در حال افزایش است که نشان می دهد یک فرد مسن یا بیمار در مقایسه با شرایط مراقبت حاد کمتر در خانه از یک رویداد جدی رنج می برد. مراقبت در منزل همچنین می توانید نرخ بستری مجدد را کاهش می دهد .

۲-حتی اگر در کارهای خانه فقط به کمک نیاز دارید ، مراقبت از خانه می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

شاید نیازی به کمک در مورد داروها یا مراقبت های بعد از جراحی نباشد. شاید بزرگترین دغدغه شما این باشد که نتوانید برای خود یا سالمندتان آشپزی کنید ، نظافت کنید یا به طور کلی به کارهای روزانه خود بپردازید و در عین حال مراقبت درمانی کنید.به نظر می رسد این دیگر دلیلی برای ماندن در بیمارستان یا خانه سالمندان نیست. نیازی به استخدام یک متخصص ماهر نیست. بسیاری از مراکز خدمات پرستاری در منزل این کار را انجام میدهند.

۳- مراکز ارائه خدمات پرستاری فیزیوتراپی و کاردرمانی را در منزل ارائه میدهند.

اگر تحت عمل جراحی قرار گرفته اید و به فیزیوتراپی یا کاردرمانی نیاز دارید ، نیازی به مراجعه به مراکز توانبخشی ندارید. در اکثر جوامع ، خدمات فیزیوتراپی در خانه در دسترس است. یکی دیگر از مزایایی که درمان در خانه ارائه می دهد ، فرصت ارزیابی ایمنی و دسترسی به محیط خانه است. چشمان آموزش دیده یک درمانگر می تواند خطرات سقوط یا خطرات حمام را تشخیص دهد و توصیه های پیشگیرانه مفیدی را ارائه دهد.

۴-می توانید در عین حال که از سالمند یا بیمارتان در منزل نگهداری میکنید، استراحت کنید.

مراقبت از اعضای خانواده زمان بر و استرس زا است. در گذشته ، به جز بستری شدن بیمار یا افراد مسن در بیمارستان ، هیچ گونه رهایی از این مسئولیت وجود نداشت. در حال حاضر ، با مراقبت در خانه ، عزیز شما می تواند در خانه با یک مراقب معتبر زندگی کند. امروزه گزینه های گوناگونی وجود دارد که می تواند به شما در این امر کمک کند.

۵-برای تحت نظر بودن نیازی به حضور در بیمارستان نیست

نیاز به نظارت دقیق در گذشته یکی از دلایل شایع بیماران برای بستری طولانی مدت در بیمارستان بود. ظهور فناوری پوشیدنی بسیاری از این مشکلات را حل کرده است و به بیماران اجازه می دهد در خانه تحت نظر باشند. بسیاری از عملکردهای مانیتورینگ قلب و تنفس که فقط در بیمارستان ها انجام می شود ، اکنون می توانند با خیال راحت در محیط خانه برای نوزادان و بزرگسالان انجام شوند .

۶-متخصصان مراقبت های بهداشتی خانگی می توانند به شما کمک کنند خانه خود را متناسب با نیازهای متغیر خود تنظیم کنید

اگر شما یا عزیزانتان سالها در حال کار هستید و از امکان ماندن طولانی مدت در خانه مطمئن نیستید ، می توانید با یک متخصص مشورت کنید تا به خانه شما بیاید و ارزیابی کند. یک متخصص تأیید شده در محل سالمند شما می تواند توصیه های مفیدی در مورد بازسازی فضای زندگی ارائه دهد تا در طولانی مدت برای افراد مسن در دسترس و ایمن باشد .

۷-مراقبت در خانه سطح مراقبت در بیمارستان را در خانه ارائه می دهد

اگر تنها چیزی که به خاطر ان بیمار را در بیمارستان نگه می دارد نیاز به داروهای داخل وریدی است باید این خبر خوب را به شما بدهیم که میتوانید با همان سطح کیفیت بیمارستانی این خدمات را در منزل دریافت کنید.

دفتر خدمات پرستاری در منزل تندیس تندرستی به واسطه قرارداد با پزشکان مطرح در استان خراسان رضوی با ارسال پزشکان عمومی و متخصص به منازل جهت ویزیت در منزل از اتلاف وقت و زمان شما عزیزان در صف مطب ها و دردسر نوبت گیری بی نیاز می کند.

شماره تماس جهت هماهنگی با کارشناسان ما :

۰۹۱۵۲۲۶۶۴۹۹

۰۹۳۳۸۲۹۳۰۰۰

ثابت دفتر:

۰۵۱۳۸۵۸۵۹۶۰

 

0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *