خدمات پرستاری در مشهد

سوالهایی که باید از مرکز خدمات پرستاری پرسید؟

یشتر مراکز خدمات پرستاری ممکن است در صورت درخواست پرستار سالمند یا پرستار کودک و بیمار، گزینه‌های در دسترس خود را معرفی کنند؛ و سعی می‌کنند شما را متقاعد کنند، که از گزینه‌های موجود یک مورد را انتخاب کنید.

از آنها بخواهید گزینه‌ای که کاملا با شرایط مد نظر شما مناسب است را برای مصاحبه اعزام کنند. با توصیف کامل شرایط سالمند، کودک یا بیمار خود و نیازهای خانواده، کارشناسان را برای انتخاب بهترین پرستار کمک کنید. همچنین از آنها بخواهید چند پرستار برای مصاحبه معرفی کنند؛ تا شما بتوانید از بین موارد موجود بهترین پرستار را انتخاب کنید.

شاید شما با سه نفر مصاحبه کنید و همچنان راضی و خوشحال نباشید، اشکالی ندارد. حتما از مرکز پرستاری بخواهید مورد جدیدی را برای مصاحبه اعزام کند. آنقدر این کار را ادامه دهید تا فردی که استخدام می‌کنید موجبات رضایت شما را فراهم آورد.

نکته دوم که باید از مرکز ارائه دهنده خدمات پرستاری سوال بفرمایید، میزان تجربه کاری پرستار و مدارک اوست. حتما از کارشناسان مرکز راجع به اینکه چه مدت مشغول این کار بوده است سوال کنید. طبیعتا پرستاران تازه‌کار که به تازگی این حرفه را آغاز کرده‌اند برای کارهای تخصصی و کارهایی که به تجربه زیادی نیاز دارد، مناسب نیستند. همچنین میزان حقوق ماهانه پرستاری که تجربه کاری مرتبط زیادی دارد، از یک پرستار تازه کار بیشتر است. بنابراین هنگام تعیین حقوق و مزایا نیز به این قضیه توجه بفرمایید.

سوالات بیشتر از مرکز خدمات پرستاری

همچنین از موسسه پرستاری راجع به نحوه غربالگری و استخدام بپرسید. آیا مدارک ضمانتی لازم از پرستاران دریافت میشود؟

آیا گواهی سو پیشینه ارائه می‌دهند؟ آیا گواهی عدم اعتیاد ارائه می‌دهند؟ آیا موسسه از محل سکونت و خانواده او اطلاعی دارد؛ که در مواقع اضطراری بتوان با آنها تماس گرفت؟ حتی بهترین پرستار نیز ممکن است دچار مشکل شود، حوادثی مانند حوادث رانندگی، مسمومیت و …، باید در این مواقع به مرکز پرستاری مورد را اطلاع دهید تا با خانواده او تماس بگیرند.

از کارشناس موسسه پرستاری در مورد میزان حقوق و دستمزد پرستار سوال کنید. اینکه چه مبلغی باید به صورت ماهانه به او پرداخت کنید. ساعات کاری و روزهای کاری را هماهنگ کنید. در مورد تعطیلات رسمی و حقوق روزهای تعطیل نیز سوال کنید.

میزان پاداش، عیدی و نحوه تسویه حساب هم مواردی است که باید در ابتدای قرارداد توافق کنید.

ممکن است شما تمایل داشته باشید که حضور و نحوه فعالیت پرستار را در ساعاتی که منزل تشریف ندارید، چک کنید. اگر در منزل از دوربین استفاده می‌کنید حتما هنگام مصاحبه به پرستار بگویید. یا اگر برایتان ساعت ورود و خروج مهم است از طریق تماس تلفنی از حضور پرستار مطمئن شوید. همچنین در صورتی که می‌خواهید در تمام طول روز از موقعیت پرستار خبردار باشید، از او بخواهید در گوشی هوشمند خود GPS را روشن کند.

از وضعیت سلامت جسمی و روحی پرستار سوال کنید. آیا پرستار بیماری مزمن ندارد؟ بیماری‌هایی مانند دیابت یا افسردگی می‌تواند در روند پرستاری تاثیر بسزایی بگذارد. بنابراین هنگام تماس با موسسه پرستاری به سلامت پرستار تاکید کنید.

از مرکز پرستاری یک شماره تماس درخواست نمایید که به صورت شبانه روزی بتوانید تماس بگیرید. این شماره برای مواقع ضروری لازم است.

0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *