خدمات پرستاری در مشهد

خدمات پرستاری کودک: چه نوع پرستار کودکی برای شما مفید است؟

خدمات پرستاری کودک: چه نوع پرستار کودکی برای شما مفید است؟

پدر و مادر شدن تجربه شیرین و لذت بخشی است که با چالش های پیچیده ای همراه است. پدر و مادر های امروزی نسبت به گذشته در خارج از خانه مشغله های بیشتری دارند و همین امر باعث می شود به خدمات پرستاری کودک در منزل نیاز مبرم پیدا کنند.

بچه ها در دوران کودکی در کنار نیازهای عاطفی و احساسی، به مراقبت شبانه روزی توسط شخصی که بتواند همچون مادر پاسخ گوی نیازشان باشد، احتیاج دارند. با وجود همه گیری ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار ویروس به لزوم در خانه ماندن افراد به خصوص کودکان تاکید بیشتری می شود.

همه ما سبک زندگی مختص خودمان را داریم و سبک نگهداری و تربیت فرزندمان هم متفاوت است. بعضی از خانواده ها شلوغ و پررفت و آمد هستند و با مسائل مربوط به کودک ساده برخورد می کنند در حالی که برخی دیگر اقتدار گرایانه کودکشان را تربیت می کنند. فرقی نمی کند چه روشی داشته باشید مهم این است که همه خانواده بخصوص کودکان خوشحال باشند.
انواع خدمات پرستاری کودک

بر اساس نیاز شما، زمان و همینطور ویژگی های کودکتان انواع مختلفی از خدمات پرستاری کودک وجود دارد. ما در مرکز خدمات پرستاری تندیس تندرستی متدوال ترین آن ها را به شما معرفی و توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.
پرستار کودک از راه دور

به لطف فناوری این روش جدیدی برای نگهداری از کودکان شماست. کمتر از یک سال پیش قبل از همه گیری ویروس کرونا این نوع از خدمات پرستاری کودک متداول نبود. مانند ماسک زدن و یا حتی ماندن در خانه، اما با وجود این بیماری بسیاری از کارمندان در خانه کار می کنند. ضمن اینکه به محیط آرامی احتیاج دارند ساعات طولانی را پشت سیستم کامپیوتر و پای تلفن خود هستند و نمی توانند زمان طولانی را به کودکشان اختصاص دهند. اینجاست که پرستار کودک از راه دور می تواند مفید باشد زیرا از طریق تماس ویدئویی مانند Skype و Facetime به سرگرمی و مراقبت از کودک می پردازد.

چه برای انجام تکالیف به پرستار کودک نیاز داشته باشید، چه یادگیری یک زبان جدید و یا حتی سرگرم کردن کودک مد نظر شما باشد. مطمئنا با پرستار کودک از راه دور بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

به یاد داشته باشید پرستاری کودک از راه دور با هر نوع نگهداری دیگری متفاوت است و نباید کودک در منزل تنها باشد. وجود والدین یا بستگان نزدیک مانند پدر بزرگ و مادر بزرگ که همیشه در کنار کودک باشند و هرگز او را تنها نگذارند لازم است.
پرستار کودک پاره وقت

بعضی از والدین به طور نامنظم به خدمات پرستاری کودک نیاز دارند. معمولا پرستار بچه ای استخدام می کنند که انعطاف پذیری بالایی داشته و مطابق برنامه شلوغ آن ها کار کند. مواردی که به این نوع پرستار مورد نیاز است معمولا حوادث غیر مترقبه ای مانند اضافه کاری یا ملاقات از قبل پیش بینی نشده یا حتی بیماری والدین را در برمی گیرد.

افرادی که می خواهند در کنار تحصیل یا مسئولیت های دیگر، درآمد داشته باشند می توانند به عنوان پرستار کودک پاره وقت به والدین کمک کنند.
پرستار کودک دائمی

این نوع از نگهداری از کودک بسیار پرطرفدار است. پرستار کودک دائمی نوعی از پرستاری است که پرستار کودک هرهفته یا هرروز در یک زمان مشخص از کودک نگهداری می کند. والدین شاغل، ورزشکار و یا هر والدی که ساعات مشخصی را به وظایف خارج از خانه اختصاص می دهد به پرستار کودک دائمی نیاز خواهد داشت.
پرستار کودک بعد از مدرسه

ساعات کاری بسیاری از والدین با ساعات مدرسه کودکشان متفاوت است. به طور مثال بچه ساعت ۲ از مدرسه تعطیل می شود اما پدر یا مادر ساعت ۵ به خانه می رسند. در این صورت پرستار، بچه را از مدرسه برمی دارد، به خانه آورده و تا زمانی که والدین به خانه بیایند از او نگهداری می کند. با توجه به مشغله های والدین ممکن است نگهداری از کودک طولانی شود که لازم است از قبل با پرستار هماهنگ گردد.
پرستار کودک در شب

مشخص است که این نوع از خدمات پرستاری کودک، در شب ارائه می شود. پرستار کودک در شب برای والدینی که شب تا دیروقت کار می کنند و یا قرار ملاقات مهمی دارند یا به مهمانی دعوت شده اند بسیار با ارزش هستند. ممکن است از پرستار خواسته شود برای کودک غذا درست کند و او را بخواباند.

همچنین والدینی که نوزادشان تازه به دنیا آمده اغلب خواب کمی دارند. می توانند از پرستار کودک شبانه کمک بگیرند. پرستار شبانه در خانه می ماند و از نوزاد مراقبت خواهد کرد، هنگامی که نوزاد به هر بهانه ای از خواب بیدار شود، پدر و مادر می توانند با خیال راحت به استراحت شبانه بپردازند. ممکن است والدین به یک شب پرستاری نیاز داشته باشند. نکته مهم این است که این نوع نگهداری به مسئولیت بیشتری نیاز دارد و باید در انتخاب پرستار دقت شود.

نگهداری از کودکان در شب برای کسانی که در طول روز مسئولیت دیگری بر عهده دارند مناسب است.
پرستار کودک در مهمانی و عروسی

هیچ کس دلش نمی خواهد مهمانی بزرگش با شلوغ بازی بچه ها به مهد کودک تبدیل شود. برای اینکه هم والدین و هم صاحب مهمانی از تمام لحظات به بهترین نحو لذت ببرند. پرستار کودک مراقب بچه ها خواهد بود و نظاره گر بازی آن ها در مهمانی می باشد. او در طول مراسم مراقب بچه ها خواهد بود تا والدین و مهمانانشان از مراسم لذت ببرند.

برای اطلاع از سایر خدمات پرستاری و هزینه نگهداری از کودکان در منزل با ما تماس بگیرید.

خدمات پرستاری در منزل مشهد به آسودگی خیال شما در تمام لحظات می اندیشد.

 

0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *